Sunday, January 8, 2023

"يسخر من نفسه".. محمد عطية: مش هقدر أقول لابني لما كنت في سنك

"يسخر من نفسه".. محمد عطية: مش هقدر أقول لابني لما كنت في سنك


12:59 م الخميس 15 سبتمبر 2022 كتبت- منال الجيوشي: سخر الفنان محمد عطية، من صورة قديمة له في عمر الـ 19، وقام بالتعليق عليها بطريقة طريفة عبر حسابه الرسمي بموقع فيسبوك. وكتب "عطية": "لما ابني يبقى عنده 19 سنة ويعمل حاجة غلط، للأسف مش هقدر أبدأ كلامي بجملة (يابني أنا لما كنت في سنك)". وكان الفنان محمد عطية قد أثار الجدل خلال الأيام الماضية بسبب تصريحاته عن الزواج بدون عقد والمساكنة، حينما قال: "الأنسب أتجوز من غير عقد زي المساكنة، لأن المعظم بيتجوز عمياني مع أن الجنس جزء مهم في العلاقة، وأغلب حالات الطلاق بتحصل بسبب عدم توافق في الحياة الجنسية، فالأفضل نعيش مساكنة ونشوف ينفع نعيش مع بعض ولا لأ".
#يسخر #من #نفسه #محمد #عطية #مش #هقدر #أقول #لابني #لما #كنت #في #سنك

التليفزيون هذا المساء..أكرم القصاص: الرئيس السيسى حرص على تكريم الشهداء بالعيد - ايجي نيوز

التليفزيون هذا المساء..أكرم القصاص: الرئيس السيسى حرص على تكريم الشهداء بالعيد - ايجي نيوز تن...